Lidmaatschap

Lidmaatschap bij GolfClub Oranje Nassau is geschikt voor golfers die niet gebonden zijn aan een vaste baan. U zult bij onze GolfClub door onze Brabantse gezelligheid ook verbondenheid voelen. Wij verzorgen je (handicap/GVB) registratie bij de NGF conform het WHS registratiesysteem, verzorgen je officiële GVB registratie en handicap en je ontvangt jaarlijks je (digitale) NGF-pas. Via een handige App heb je altijd je digitale NGF-pas bij de hand, met daarop je actuele handicap. Hiermee kun je ook handig zelf je qualifying scorekaarten invoeren welke direct bij de NGF worden verwerkt.

Ook is het is mogelijk eenvoudig in te schrijven aan wedstrijden en toernooien en je kan mee doen aan de NGF-competitie. Bij onze partnergolfbanen krijg je 15% korting op de reguliere greenfee. Je flightgenoten kunnen hierin ook meedoen dus je hebt je lidmaatschap al snel terugverdiend.

Het lidmaatschap bij GolfClub Oranje Nassau biedt veel vrijheid, flexibiliteit en je bespaart er geld mee. Met onze golfvereniging ben je niet baan gebonden en zit je niet vast aan één golfclub en golfbaan en kun je zelf kiezen waar en wanneer je speelt.

Als lid van onze vereniging kun je je inschrijven voor verschillende leuke wedstrijden, evenementen en onze ledendag. Hier wordt het rondje golf uiteraard afgesloten met een gezellige borrel. Ook heel geschikt voor de beginnende golfers die door de andere leden hun spelvaardigheid willen laten verbeteren.

Met een lidmaatschap van Golfclub Oranje Nassau ben je aangesloten bij de Nederlandse Golf Federatie (NGF) via GolfClub Nederland.

– officiële (digitale) NGF pas én GVB handicap registratie
– Wereld Handicap Systeem (WHS) registratie
– Handige App voor Android of Iphone
– Scorekaarten online invullen en versturen
– Greenfees met 15% korting op partnerbanen
– Mogelijkheid tot deelname aan toernooien en evenementen
– Gezellige ledendagen (rondje golf en een borrel ;-))
– Gratis WA golf verzekerd
– Hoge service en betrokkenheid

Over ons

Een paar buren wilde het golfspelletje weer oppakken en zochten op internet naar de diverse mogelijkheden. Ze wilde wel een NGF pasje maar geen verbintenis met een vaste baan. Ze wilde bij gelegenheid gaan maar ook niet iedere keer op dezelfde baan. Ook wilde ze geen wekelijkse verbintenis.

De kosten, service en betrokkenheid viel ze aan alle kanten tegen en dus besloten ze een GolfClub te starten die wel deze (en nog meer Brabantse) eigenschappen voldeed.

GolfClub Oranje Nassau is een snel groeiende GolfClub waarbij kosten, service en betrokkenheid meer dan in balans zijn. De jaarlijkse ledendagen zorgen voor het extra stukje gezelligheid onder elkaar.

Lage all-in prijs 59,50 per kalenderjaar

Zonder NGF registratie 29,50 per kalenderjaar