Inloggen mijn golfclub

Let op! We zijn overgestapt naar een nieuw ledenplatform.
Je moet echter de eerste keer met je bestaande inlognaam aanmelden.
Dan wordt er gevraagd om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Hoe werkt het ledendashboard?

Leden dashboard

Het dashboard bevat, afhankelijk van het type lidmaatschap, functionaliteiten in een aantal hoofdgroepen :

• Profiel
  • Scores
  • Evenementen
  • Informatie & Reglementen
  • Instellingen
  • Starttijden

1e keer inloggen voor bestaande leden

Als je voor het eerst gaat inloggen op het nieuwe dashboard, dan krijg je de vraag om een nieuw wachtwoord in te stellen bij deze inlognaam. Jouw huidige inlognaam is overgenomen in het nieuwe systeem.

• Log-in via deze link
  • Vul je bestaande inlognaam in
  • Druk op ‘Wachtwoord instellen’
  • Na het nogmaals invullen van je inlognaam wordt er een email gestuurd naar het email adres dat ingesteld staat voor jouw huidige account.

LET OP: heb je een @hotmail of @live e-mailadres, dan komt deze mail mogelijk in de spamfolder terecht.

LET OP: log in met de juiste inlognaam behorende bij je club account.

Leden dashboard via Mobiel

Door de stappen hieronder te volgen, kun je er in een handomdraai voor zorgen dat je jouw nieuwe Dashboard via een ‘web-app’ altijd bij de hand hebt op je telefoon of tablet.

Website icoon op iPhone/iPad zetten

1. Open de Safari app.
  2. Open de website van het leden dashboard
  3. Tik onderin op de Deelknop.
  4. Scroll en tik op Zet op beginscherm.
  5. Je ziet de naam die standaard bij het icoon zal komen, deze kun je eventueel wijzigen.
  6. Tik rechtsboven op Voeg toe.

Website icoon op Android-toestel zetten

1. Open de browser Chrome.
  2. Ga naar de website om het leden dashboard te openen.
  3. Tik rechtsboven op een pictogram met drie stipjes.
  4. Tik op Toevoegen aan startscherm.
  5. Geef het icoon van de site een herkenbare titel of laat de standaardbenaming staan.

Navigatie balk

Bovenin het scherm zie je in de zwarte balk een icoon van de NGF-pas.

Onder dit icoon vind je jouw digitale Handicappas. Hierop is altijd je actuele WHS Handicap zichtbaar.

Onder het vraagteken vind je de “veelgestelde vragen” sectie.

Via de pijl naar rechtsboven kun je uitloggen uit het dashboard.

Op de mobiele omgeving vind je het vraagteken en de uitlog knop onder het ‘hamburger’ menu.

Profiel

In het profiel ligt jouw persoonlijke informatie vast zoals:

• Adresgegevens
  • NGF en GSN nummer
  • Type lidmaatschap en bijbehorende abonnementen

Je kunt het grootste deel van de informatie in het profiel zelf aanvullen of bijwerken.

Scores

Via “scores” kun je jouw score kaarten invoeren en heb je een overzicht van alle ingevoerde scorekaarten. Per kaart zijn de details ook zichtbaar.

Via de button WHS krijg je een overzicht van de laatste 20 kaarten die meetellen voor jouw WHS handicap. De kaarten met de groene rekenmachine zijn meegenomen in de WHS berekening.

De evenementen sectie geeft een overzicht van:
  • Aankomende evenementen
    • Alle evenementen die nog niet gespeeld zijn
  • Mijn evenementen
    • De komende evenementen waarvoor je staat ingeschreven en de afgelopen evenementen waaraan jij hebt meegedaan.
  • Afgelopen evenementen
    • Alle eerder gespeelde evenementen
  • Klassementen
    • De lopende klassementen
  • Uitslagen
    • De gepubliceerde uitslagen van de evenementen.

Informatie & Reglementen

In deze sectie kan de club algemene informatie en (wedstrijd-)reglementen toevoegen, die alleen voor leden zichtbaar moeten zijn.

Instellingen

Via instellingen kun je onder andere een nieuw wachtwoord instellen.

Starttijden

• Reserveer eerst zelf een starttijd bij een van de partnerbanen.
  • Log daarna in op uw leden dashboard en ga op de homepage naar het icoon ‘Starttijden’.
  • Klik op de button ‘Betaal’ en doorloop de stappen in de iGolf Booking module.
  • Betaal per iDeal of vanuit uw Wallet saldo.
  • U ontvangt via e-mail een voucher als betalingsbewijs.
  • Toon uw voucher (print of digitaal) op de dag van spelen bij de receptie van de baan.

Het iGolf Pay&Play abonnement kost jaarlijks slechts 15 euro, maar als lid van GolfClub Oranje Nassau is dit abonnement gratis.

U krijgt een voucher voor het aantal personen waarvoor u hebt betaald. De anderen kunnen gewoon zelf bij de baan betalen, maar krijgen dan uiteraard niet de 15% korting.