Voorjaarswedstrijd 20 mei 2023

Op zaterdag 20 mei as. organiseren wij weer een super leuke golfmiddag, en deze keer bij Golfclub Gendersteyn te Veldhoven
Een baan onder de rook van Eindhoven en middenin het Brabantse land. Een meer dan gastvrije golfaccommodatie met maar liefst 25 uitdagende holes en ook niet onbelangrijk, een heel gezellig terras.

Op deze golfmiddag heb je de keuze om een 9 holes of 18 holes wedstrijd te spelen.

• Een 18 holes wedstrijd. Startende vanaf 13.00 uur en spelen individueel Stableford of TexasScrable
  • Een   9 holes wedstrijd. Startende vanaf 15.00 uur en spelen TexasScrable

De kosten voor deelname aan deze dag bedragen inclusief koffie of thee bij aankomst, 2 consumpties na het golfen en de gebruikelijke bitterballen;

1. 18 holes voor Oranje Nassau leden € 74,50 ,  voor niet leden € 79,50
  2.   9 holes voor Oranje Nassau leden € 47,50,   voor niet leden € 52,50

Na de gezamenlijke prijsuitreiking is er ook gelegenheid voor de gebruikelijke Daghap. Kosten hiervoor bedragen € 25,– per persoon. Niet golfende vrienden of partners kunnen later instromen en zich hier ook voor aanmelden.

Laten we, als voorbereiding op de komende seizoen er weer een leuke Oranje Nassau Voorjaarwedstrijd van maken!!!

Laat svp zo spoedig weten of je erbij bent!!

Ben je erbij?? Stuur je reactie naar info@golfcluboranjenassau.nl
Geef de namen van de deelnemers op en jullie keuze :
– 9 holes Texas Scramble
– 18 holes individueel StableFord
– 18 Holes Texas Scramble
Blijf je ook gezellig mee eten?  Heb je nog instromende vrienden of partners?

Ken je nog (potentiële) nieuwe leden? Laat het ons weten!!
Heb je nog vragen? Laat het ons weten.

Bent u nog geen lid? Of weet je iemand die lid wil worden?

Word lid van de gezelligste golfclub van Brabant.

Heeft u suggesties of verbeterpunten?

Laat het ons weten.

0 reacties