Eerste Oranje Nassau Open Golf Championship

Wij hebben afgelopen zaterdag 5 november met een drukbezochte en supergezellige Afterparty in Hotel-Restaurant La Sonnerie het 1e OranjeNassau Open Golf Championship afgesloten.

Er waren verschillen categorieën waar de deelnemers voor konden inschrijven. Hierin had men de keuze in 9 en 18 holes, en in een “Texas Scramble” wedstrijd of “individueel StableFord” wedstrijd.

De 50 voornamelijk Sonse deelnemers streden tegen- en met elkaar op de Best Golf & Country Club.

Deze prachtige baan lag er weer prima bij en het weer was ook perfect voor het 1e OranjeNassau Open Golf Championship. Er hadden zich ook diverse niet OranjeNassau leden ingeschreven en dat zorgde voor een verrassende nieuwe winnaar.
Zoals gewoonlijk wordt er met een gezellige borrel en een prijsuitreiking afgesloten.
Deze keer zijn we echter na de borrel uit Best verhuist naar La Sonnerie waar het diner in de Kapelzaal reeds klaar stond.

En als afsluiting werd er in de lounge van het Hotel, met de DJ’s Marieke Eradus en Paul Merks tot laat een geweldige gezellig feest gevierd ter afsluiting van het golf seizoen.

De uiteindelijke winnaars waren voor de 18 holes “Individueel StableFord” wedstrijd; Jan Duffhues en voor de 9 holes wedstrijd; Henk de Laat.

De 18 holes “TexasScrable” wedstrijd werd gewonnen door het team van Thomas van Kemenade, Mieke van Schaik en Guus van Haaren. Bij de 9 holes was dit het gezin van Toon, Jolanda en Sebastiaan Winkels. De Neary was te lastig maar de Longest ging dit jaar naar Marieke Eradus bij de dames en Erik Swinkels bij de heren.

Over ons

Wij onderscheiden ons van reguliere golfverenigingen doordat leden niet gebonden zijn aan een vaste golfbaan. Deze zogenaamde vrije golfers willen niet verbonden zijn aan een vaste golfbaan met een vast lidmaatschap op één golflocatie. Die afwisseling en vrijheid om op diverse (aangesloten) banen te kunnen golfen, worden gecombineerd met activiteiten die wij organiseren, zoals leuke wedstrijden, evenementen en ledendagen; hier wordt een rondje golf uiteraard afgesloten met een gezellige borrel.

Ken je nog (potentiële) nieuwe leden? Of bent u nog geen lid?

Word lid van de gezelligste golfclub van Brabant.

Heeft u vragen?

Laat het ons weten.