2022 Open Golf Championship

Voor beginners en (semi) professionals inclusief diner en prijsuitreiking tijdens de feestavond!

Op zaterdag 5 november 2022 wordt het OranjeNassau Open Golf Championschip gehouden. Deze zal worden gehouden op BestGolf en aansluitend is het diner en prijsuitreiking tijdens een feestelijke feestavond in La Sonnerie. De muziek zal worden verzorgd door Marieke Eradus & Paul Merks. Leuke ideeën en suggesties voor tijdens deze dag zijn uiteraard welkom.

U kunt inschrijven voor:

1. Een 18 holes wedstrijd. Startende vanaf 12.00 uur en spelen individueel stableford of TexasScrable.
  2. Een 9 holes wedstrijd. Startende vanaf 14.00 uur en spelen individueel stableford of TexasScrable.
  3. Een 18 holes Pitch&Putt wedstrijd. Startende vanaf 15.00 uur en spelen individueel stableford of TexasScrable.

Aansluitend, na de borrel gaan we naar Klooster Hotel Restaurant la Sonnerie voor het buffet, prijsuitreiking en feestavond.  Eventuele partners en/of introducees die niet hebben mee gegolfd mogen voor dezelfde kosten vanaf 19.00 uur instromen.

18 holes wedstrijd

Start vanaf 12:00.

Leden € 62,50
Niet leden € 67,50

9 holes wedstrijd

Start vanaf 14:00.

Leden € 40,00
Niet leden € 45,00

18 holes Pitch&Putt

Start vanaf 15:00.

Leden € 25,00
Niet leden € 30,00
BestGolf leden € 15,00

‘Texas Scramble’ is een gezellige wedstrijdvorm waarbij de ingedeelde teams van 3 of 4 spelers op iedere hole afslaan, vervolgens wordt door het team gezamenlijk de beste van de 4 ballen gekozen om mee verder te spelen. Vanaf de plek van de gekozen bal slaat iedereen weer af en wordt er op dezelfde wijze verder gespeeld.

Avondprogramma:

Vanaf 19.00 uur wordt iedereen verwacht in de Kapelzaal van La Sonnerie waar een Stamppot Buffet voor u klaarstaat. Dit buffet bestaat uit een Wortel stamppot, Zuurkoolstamppot, Spinazie stamppot en Gehaktballetjes in jus, Rookworst, Kalfsukade en langzaam gegaarde Gemarineerde speklapjes. De All-Innprijs is inclusief Muziek en de hele avond standaard drankjes (bier/wijn/fris). Ook zal er voor de zoutjes, nootjes en bittergarnituur worden gezorgd. Kosten voor deze geheel verzorgde avond zijn € 60,-  per persoon All-Inn.

Na 00.00 uur is het arrangement voorbij en zijn de consumpties / drankjes voor eigen rekening.
Ben je geen lid en/of introducé/partner? Voor de All-Inn prijs mag je deze gezellig bijwonen.

Ben je erbij?

Stuur ons zo snel mogelijk een mail (info@golfcluboranjenassau.nl) of Persoonlijk Bericht met de volgende informatie:

• 18 Holes wedstrijd, 9 Holes wedstrijd of 18 holes Pitch&Putt wedstrijd.
  • Individueel StableFord of TexasScrable
  • Vermeld daarnaast uw naam of u deelneemt aan de feestavond en de naam + GSM van uw eventuele introduce(s).

Tot 5 november!

Ken je nog (potentiële) nieuwe leden? Of bent u nog geen lid?

Heeft u vragen?