Vierde editie Golfwedstrijd Oranje Nassau

Op zaterdag 9 april 2022 organiseerden wij alweer de 4e editie van de Golfwedstrijd Oranje Nassau. De in 2006, naar een 18 holes baan uitgebreide Haviksoord te Leende lag er prachtig bij met extra aandacht voor de kwaliteit van de Struisgras (Bent) greens. Een echte aanrader!!

Deze keer hadden we gekozen voor de zowel 9 holes als 18 holes wedstrijd individueel Stableford.

De 18 holes wedstrijd startte om 13.00 uur en de 9 holes om 15.00 uur. Uiteraard hadden we een interessante deal met koffie, golfen, borrelen en bitterballen kunnen afspreken. Een aansluitende daghap was door de beperkte personeelsbezetting helaas niet mogelijk. Gelukkig konden we de FrietKar van Hans Teulings, Spierbal on Toer nog organiseren waardoor ook de interne mens aan zijn trekken kwam en konden we afsluiten met de welbekende Brabantse gezelligheid 😉

De winnaars van de 9 holes wedstrijd waren:
3e plaats Arie Stigter,  2e Joop Kastelijn en 1e plaats Jan Kersten

De winnaars van de 18 holes wedstrijd waren:
3e plaats Guus van Haaren, 2e Thomas van Kemenade en 1e plaats Marieke Eradus
Thomas had het zelfde aantal punten maar Marieke had een lager handicap en 2 Birdies.

De Neary was bij de Dames: Annette van der Pasch en bij de Heren: Anton Troeijen. Thomas was ook hier net niet de winnaar;-(

De Longest was bij de Dames: Marieke Eradus en bij de Heren: Richard Brugel. Leon Baars had deze niet zien aankomen en had deze keer niet de Longest 😉

Wij danken iedereen voor hun aanwezigheid en gezelligheid en hopen snel weer leuks te kunnen organiseren.

Groet,
Frank en Edwin

Het lidmaatschap bij Golfclub Oranje Nassau is heel geschikt voor golfers die niet gebonden (willen) zijn aan een vaste golfbaan. De leden ervaren wel een Brabantse gezelligheid en verbondenheid met elkaar. Wij verzorgen tevens de handicap/GVB registratie bij de NGF en via een handige App is de digitale NGF-pas met actueel Handicap zo binnen handbereik. Hebt u (nog) geen ervaring met golf dan kunt u ook via onze Golfclub uw Golfvaardigheidsbewijs Handicap 54 op een goede en snelle manier in één weekend behalen.