3e editie van de Golfwedstrijd Oranje Nassau

Op zaterdag 2 oktober 2021 organiseerde wij alweer de 3e editie van de Golfwedstrijd Oranje Nassau. In het hartje van de Peel ligt de Golfbaan Golfhorst America. Een prachtige uitdagende volwaardige 18 holes golfbaan. Geheel aangelegd in een uniek stukje natuur met een fraaie driving range en gezellig clubhuis.

Deze keer speelde we 2 speltypes:

Bij de 9 holes wedstrijd speelde we de spelvorm ‘Texas Scramble’ en bij de 18 holes wedstrijd individueel stableford.

We hadden zowel voor de deelnemers van de 9 als ook voor de 18 holes wedstrijd een interessante deal met koffie, golfen, borrelen en bitterballen kunnen afspreken. Ook heeft iedereen gebruik gemaakt van het voorgestelde diner en werd het weer een wedstrijd met de bekende Brabantse gezelligheid 😉

De winnaars van de 9 holes Texas Scramble wedstrijd was de flight met Thomas van Kemenade, Thijs van de Loo, Pieter Aertsen en Joep van Dongen.

De winnaar van de 18 holes was Hans Weideven.

De Neary was voor Jan van der Sommen en de Longest was (wederom 😉 voor Leon Baars.

Wij danken iedereen voor hun aanwezigheid en hopen snel weer leuks te kunnen organiseren.

1 Reactie

1. rianne

Ziet er weer top uit! Jammer dat ik er niet bij kon zijn, zaak ging voor vermaak.Tot een volgende keer!